jeudi 16 décembre 2010

το μέγαρο γιακουμπιάν στη σόφρα



το σάββατο 18 δεκεμβρίου στις 2 το μεσημέρι θα προβληθει η ταινία μέγαρο γιακουμπιάν στο μεζεδοπωλείο "σόφρα" στον πεζόδρομο κλεισόβης 13 και χαλκοκονδύλη στην πλατεία κάνιγγος.
θα παρακολουθήσουμε την ταινία με συνοδεία τους περίφημους μεζέδες από την ανατολή και στη συννέχεια θα ακολουθήσει συζήτηση.
η παρέα του κεμεαπ

4 commentaires:

VAD a dit…

Α,λαταπληκτικά και το βιβλίο και η ταινία,ίσως θεωρηθει υπερβολή,αλλά πιστευω ότι εχουμε να κανουμε μ'έναν αξιο διάδοχο του Ναγκίμπ Μαχφούζ...

alexandros a dit…

Καλά να περάσετε, ακόμα καλύτερα να συζητήσετε!
Εμείς βάλαμε ήδη σύνδεσμο:
http://greeknorwegianmission.blogspot.com/

mondouble a dit…

το βιβλιο μου αρεσε πολυ και στη συνεχεια διαβασα και δυο μαχφουζ για να μη χασω το feeling

να περασετε πολυ καλα!

shirine nour a dit…

κι εγώ ετσι νομίζω vad!

alexandre τελικά δεν δουλεψε ο συντονισμός προτζέκτορα laptop και απλά το ρίξαμε στο χουνκιάρ μπεγιαντί! ολα καλά!!!!

mon, κι εμένα μου άρεσε πολύ το βιβλίο, μου έλυσε κάμποσες απορίες και μου συμπλήρωσε κενά σε σχέση με την καιροτική κοινωνία και όχι μόνο.